Lite om mig...

Lovar du att vara ärlig? ja, jag lovar.
Du heter:Katherine
Smeknamn: katti
Låt just nu: Superhuman - Chris Brown ft Keri hilson
Om du röker: nej, kan hända på fest.
Beroende av:  Onyttig mat 
Vem behöver du mest just nu: Vännerna,
Vad tror folk om dig: Jag vet faktiskt inte,
Stämmer det: beror på,
Vad får du oftast komplimanger för: Olika,
Vad säger du för att imponera på någon: vara mig själv
Hur imponerar man på dig:  med ärlighet,
Brukar du skratta för dig själv? Alltid,
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Har igen mobil, den e "försvunnen".
Vilken är din favoritmålning? Ingen aning,
Vart bor du: Alby
Trivs du där: Ja, men vill flytta,
Äger du några converse: Nej, men ska köpa,
Festar du mycket: Så fort jag får chansen=)
Vad har du för mobil operatör: hade Comviq kompis
Är du allergisk mot något: Falskhet
Har du haft sex idag: Nope,
Nästa mål i ditt liv: Plugga mkt i år, ha så kul som möjligt,
Hur svarar du i mobilen: Haallå?
Vem ringde du senast: Amanda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi ska åka till nrj ist.
Antal sömntimmar inatt: sju typ?
Sov du ensam: Med min nalle,
Tycker du om din pappa: Han e den bästa,
Brukar du komma i tid: Har svårt för det,
När mår du bra:´när alla som betyder något gör det
När blev du fotad senast: igår.
Vanligaste färg dina kläder: alla möjliga
Vad tycker du om fötter: hatar fötter,
Är du aktiv i skolan: kan hända någongång ibland´
Vem saknar du just nu: "kärleken"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0