Sovdags...

Som ni säkert läst innan så är jag hur trött som helst, börjar faktiskt bli läggdags för mig även om det är lördag och klockan är runt ett, det är rätt så sent ändå, enligt mig(A)...., hehe, berätta jag förresten att jag sååg en sjukt snygg kille idag i kungsan?:O, hur söt som helst, hoppas man får se mer av honom någongång,*SMILE*, Iaf, imorron är det planerat att träffa camiii, vi ska typ träffa någon "hursötsomhelstkille" som camiii maaybe baby ska haffa, bra där cams;) Amanda kanske också kommer, *HOPPAS*, och om det blir så, så skulle cams boy ta med sig några av sina grabs :D, kulkul kmr det iaf o bli:D hehe,
Ska lägga mig nu o drömma lite om the boy jag träffa idag, hehe, :$   GODNATT AALLIHOPPA!

pussar, katti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0