så irriterande...

AAH,vad irriterad jag bilr på människor som är sååå överdrivna, förstår mig inte på dom, deras tänkande, deras falskhet, deras egosistiska sida, deras komentarer , jag blir äcklad, seriöst?, vad får man egentligen genom att vara så överdriven?, bra uppmärksamhet?ALDRIG , dålig där emot, men varför fortsätter man då?, 
Jag är en sådan där människa som tror att det går att lita på allt o alla, men , HELL NO, de går inte, varför?, det vet jag inte.. börjar förstå hur människor fungerar nu för tiden, man måste tänka på varenda lilla minsta sak innan man öppnar munnen och säger något, men , Shiit, vad överdrivet.....
Orkar iaf inte gå in på det nu, för trött för det.. IDAG, är det nrj in the park  i kungsträdgården, ska dit en liten stund senare med amanda, ska säkert möta upp cami där senare också, och kolla runt lite o se vilka människor man stöter på... sen blir det nog fest, om det är så att vi hittar och vet vart det finns någon:), egentligen så skulle jag åka iväg med Amanda till gröna lund idag, med det blev inte så eftersom att hennes studiebidrag inte kommit, så det får bli nästa vecka ist, då jag ska tvinga med diana också§, Just nu, sitter jag och tråkar ut mig själv o väntar på att timmarna ska pasera iväg så att jag kan gå ut, ska nog vila en liten stund, dricka en massa tee, eftersom att jag e så himla förskyld, eller, nästan iaf, och bara  chilla framför tvn, måste också börja fixa mig lite smått så jag blir klar i good tid:D, hehe, Iaf, ska gå nu, skriver kanske senare när jag kommit hem!,

 Puss, kattii




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0