When I grow up...

http://intensebeats.com/music/When_I_Grow_Up_(Radio_Edit)-The_Pussycat_Dolls.mp3  

Har fastnat helt och hållet för den låten, den är verkligen sjuuukt sköön :)



Pratade nyss med cams, ska säkert träffa henne senare, får hoppas på att det inte börjar regna bara, hatar plaskvänder!, Senare mot kvällen ska jag nog bara chilla hemma framför tv, med liite varm choklad samtidigt som jag mumsar i mig en massa chips och godis:), vill kolla på film, men vet inte riktigt vilken, Pearl Harbro kanske, bland den bästa film jag sett faktiskt:D, eller, maby Ps.I love you, alla verkar verkligen digga den filmen, fått höra massor med bra komentarer om den, ska be papi ladda ner den., ska såklart kolla ensam, eller, så ber jag min syster see den med mig, gillar inte o kolla på film ensam även om jag faktiskt nästan alltid får göra det ändå, beer till guud att det snart kommer någon som jag kan dela dom där myskvällarna med:$, hehe, I´m so lonley... men, men, satt precis o kollade på lägenheter man kan hyra, viiiiiiiiiiill såå gärna bara flytta och ha miitt egna lilla space,  hoppas det blir av någongån under nästa år med min älskade amanda:´D, hehe, funderade också på hur vårat rum ska se ut, har värsta planerna:D, det e så kuul o planera saker o ting, hehe, de gäller bara att få dom o funka också ;), vilket jag verkligen hoppas på att det gör :D
Ska iaf dusha nu, fixa mig lite snabbt och sen dra iväg för att träffa cams ,


pussar, katti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0