All I want for christmas is you.

Har ni tänkt på att det endast är femton dagar kvar tills julafton och yttligare åtta dagar kvar till nyår? Det är helt sjukt hur snabbt tiden egentligen går. Nytt år nya löften, har funderat lite vad jag ska önska mig oså, till tolvslaget alltså och visst hoppas jag på att det slår in nästa år, detta år blev ju inte så lyckat när det gäller nyårslöften precis...
Idag har det inte hänt så mycket,försov mig.as usual. kom hem o lagade lite mat,köttbullar med makaroner fick det bli! gick ner till källaren med papi efter maten, hämtade upp lite julsaker o sånt, pappa vill inte sätta upp någon julgran än eftersom att vi bara har en gammalplast gran. vi ska tydligen köpa en riktig julgran,precis som förra året. rätt så härligt faktiskt , de  doftar så gott också,det blir så mycket hemtrevligare. Imorn hoppas jag på att åka in till stan en stund efter skolan, vill köpa lite julklappar oså eftersom att jag fortfarande inte gjort det, får väl se när det blir av...förhoppningsvis så hittar jag också min nyårsklänning... den är såklart slut över,överallt, och åh, så ledsen jag blir, men jag ska hitta den! någonstans... Papi ropa, måste sluta skriva nu, filmen har börjat(!) Ciiiao bellas.


Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig.

Love,Katie.




Postat av: Andra

Du har blivit utmanad! :)

http://aaandra.blogg.se/2008/december/utmanad.html#comment

2008-12-14 @ 19:05:47
URL: http://aaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0