Hjälp mig flyga...

Allt blir svart&vitt, dörrar stängs&ljus slocknar. Drömmar krossas.

har egentligen decemberskola just nu, när det gäller matten så att jag iallafall får ett starkt G. men jag som är så dum smet iväg till datasalen.hm,måste springa upp igen får inte missa något,speciellt inte nu när de gäller mina betyg i HT.(!)
Fick btw hem Ig-varningar i matte, svenska, geografi&biologi, HOW? ska ta ett snack med alla lärare jag har i dom ämnerna om en stund, det är sjukt ju?, fick VG. i min svenksanovell tillexempel, men ändå får jag hem sånt?!. Ännu en anledning till att jag hatar o kliva upp på mornarna för att ge mig i väg till den här korkade skolan.haha, para negativt.
Igår var jag och sola med Amanda efter skolan i Farsta, solade runt tjugo minuter, och gissa vad?, blev inte ens brun. inte i kroppen iallafall. men i ansiktet, vilket  är hur knäppt som helst, för jag blir aldrig brun/bränd i ansiktet?,werd., så nu smyger jag omkring med rödtomatiga kinder. hihi. Fårse vad som hittas på imorgon. skriver säkert ett eller fler inlägg senare:)måste rusa upp nu, matten väntar!

Love, katie.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0