I choose you.

Somnade jätte sent inatt igen. runt sex faktiskt... vaknade runt två och var super stressad. skulle bla. hinna med att städa här i hemmet, fixa mig och sedan dra in till stan för o möta america där vid fyra. Jag hann. thank god!. Anyway letade lite efter julklappar, hittade dock inte någon tygaffär. måste köpa nytt rosa tyg till mitt rum,förhoppningsvis så blir det imorn jag fixar om det, innan jul oså, så att det blir finfint..köpte iallafall en "killmössa" inne på topman. Den e grön-brun med päls på. urgullig. liknar en sådan där som bor uppe vid bergen o jagar. Åt förresten en big tasty. hade ingen aning om hur goda dom egentligen e, ny favorit kanske.  kom hem för en liten stund sen, har precis dushat och håller just nu på att fixa mig, ska tydligen på fest, wiiihuu. Diana kommer kanske över innan vi drar iväg. Pusspuss.

Faaaaavoooritlååt:Mario-I choose you.

Postat av: Anonym

vad kosta den? :)

2008-12-27 @ 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0