Morgonstress....

Äntligen har dagen kommit, efter klockan tolv inatt så kommer det att vara ett helt nytt år, kan ni fatta sunshines?!, Anyway, för en liten stund sen rigde min syster mig för o vakna, ska nämligen till farsta nu på morgonen tillsammans med henne, min lillasyster och pappa,min andra storasyster och min bror,nästan hela familjen med andra ord!. måste blandannat köpa ett svart linne, fast med ett v- både där fram och bak så att ja kan ha det under min nyårsklänning(!), måste också köpa glansiga strumpbyxor, nagellack,hmm, tights, och något mer som jag kanske kommer på att jag behöver, AH, hårspray tex!....
ska släga på mig kläderna lite snabbt nu eftersom att dom redan e påväg för att plocka upp oss... men skriver kanske lite senare!



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0