Some things just aren't meant to be...

Frågan många ställer sig, "När kommer den rätta dyka upp i mitt liv?", De flesta tror som sagt att det finns någon där ute som är till just för dig,även jag faktiskt.någon som är din själsfrende, din såkallade soulmate. men vart är han?, vart kan man hitta honom? Finns han i andra sidan jorden eller maybe just around the corner?Det är svårt det där med att "hitta sin livs kärlek", vissa kan hitta den väldigt unga och andra inte. men hur vet man egentligen att just han är den rätte?

Igår var jag o tränade boxning med nicole,gussh, det var verkligen asjobbigt, men skit bra! funderar väldigt starkt på o börja där och följa träningarna oså, Btw så har jag förresten en deal med väldigt många, måste nämligen gå ner och väga runt 40 kilo till sommaren. annars...haha, annars händer det grejer säger jag bara!. Anyway. har träningsverk just nu,lite ont i huvudet också men det går väl över så småningom . Imorn är det sista dagen i skolan och på torsdag är det lov, thank god!. nu blir det toast-dags med en massa chease! mums!


Love,Kathie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0