Nothing at all.

Hellu sunshines!
Har inte alls gjort så mycket de senaste dagarna känns det som...onsdagen tillbringade jag i stan tillsammans med min älskade syster.hittade självklart massor med saker som finns med i min önskelista inför julen, slutade med att jag tränade i fittja,boxning, om ni inte redan visste det,satsar stenhårt på min diet nu...måste jag göra.. Hmm.. Igår, torsdags var det äntligen sista dagen i skolan innan lov och thank god, vad skönt(!),dock så måste betygen däremot förbättras en aning,Anyway, My bestfriend adde kom hem till mig rätt så tidigt, vi kollade på tv, pratade oså..gick även till heroncity senare mot dagen och kollade på Twiiilight, tycker verkligen den va hur bra som helst. blev helt dum i huvett  av den förstog  verkligen nada i början men fastna för en totalt! Efteråt kom Diana,&sebbe hit hem till mig, vi satt i vardagsrummet och pratade lite, kollade också på desperado,otroligt bra film faktiskt(!) Diana&Sebbe gick runt två och adde sovde över eftersom att han missat den sista buss som åkte hem till honom, Idag, hmm.. vi vaknade rätt så sent faktiskt...ett, två någonstans, har inte alls hänt så mycket today... städade just efter jag vaknat och gick sedan ner till centrum för att pantaburkar  Vi hade tydligen en hel bunt utanför i balkongen, blev 220 kr av bara tomburkar. haha!
Adde åkte hem och sedan dess har jag bara legat i min säng, eller, rullat tummarna som det också kallas, fy! btw, fanns fullt med fester idag ser jag... och här sitter jag och gör ingenting, ögonen bara stängs av sig själva,guush så trött jag e, men varför kan jag inte sova? ska iallafall fortsätta dega i min säng nu. fårse vad som händer tomorrown.Sweetdreams angels!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0