U can´t shine like me.

Helgen var...okej. Va i tumba i fredags tillsammans med Ronja och Nicole. fanns någon fest i lagret som vi gick till och självklart träffade vi på flera stycken där,inte speciellt rolig fest dåra. "förfesten" hemma hos mig tillsammans med tjejerna va lite mer lyckad anser jag,hihi. Anyway, natten slutade inte som den skulle precis. Igår, kom carol över hit då jag absolut inte orkade gå ut. Adde och sebbe kom också över, vi fixade lite popcorn&chips o satte på "The housebunny". alla drog hem vid två och jag somnade påengång...Idag, har det inte alls hänt så mycket, vaknade rätt så sent, runt ett,två någonstans men låg kvar en väldigt lång stund och kollade  på The hills. Btw, fixade om granen tillsammans med min lillasyster. den blev så ful när vi pyntade den igår så vi bestämde oss för o börja om på noll. Inte precis världens vackraste, men bättre än den innan...glömde ose gossipgirl men självklart ska ja se repris när dom nu än visar det. eee suuuuuuuupertrött som man kanske märker. ska ta en dush snabbt fixa i ordning lite varm choklad o se på antingen någon film eller tv. Sleeep tiight bitches!

              Jag kommer nog aldrig sluta hoppas.


Postat av: amanda den bästa

du har blivit utmanad hahaahah

2008-12-15 @ 22:38:29
URL: http://badzic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med kvällen då? =D .. tumba festen hur slutade den ^^

2008-12-20 @ 16:34:08
Postat av: katie.

haha, det blev ändrade planer. slutade med att jag gick hem och sov.

2008-12-22 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0