You took my breath ´but I sourvive.

boy: I saw her today.
girl: I saw him today.
boy: It seems like its been forever.
girl: I wonder if he still cares.
boy: She looks better than before.
girl: I couldn´t stop staring at him.
boy: I asked how things were going.
girl: I asked about his new girlfriend.
boy: I´d pick her over any girl i´m with.
girl: He´s probably really happy now.
boy: I can´t even look at her without crying
girl: He couldn´t even look at me.
boy: I told her I miss her .
girl: He didn´t mean it.
boy: I meant it
girl: He doesn´t mean it.
boy: I love her
girl: He loves his new girlfriend.
boy: I held her for the last time.
girl: He gave me a friendly hug.
boy: Then I went home and cried.
girl: Then I went home and cried.
boy: I lost her.
girl: I love him

You are always on my mind boy,you´re always on my mind. Vaknade runt halv åtta idag, skyndade mig till skolan och gjorde i stort stt ingenting alls fram till nio då jag faktiskt gymmade ,det gick...sådär. serious,blev jätte trött innom tio minuter, I know,it´s suck´s too have den här konditionen jag har, men,jag ska bättra mig och träna oftare,I promise(!)
Slutade ungefär två och en halvtimme tidigare,gush så sköönt somnade som vanligt framför tvn så fort jag kommit hem. Vid fem kom carol hit, vi kollade lite på tv och efter det gjorde vi i ordning lite mackor för att få i oss lite i magen. gick sedan iväg till "cirkus cirkör", där det va någon slags liten och kort uppvisnig. It´was on fire, säger jag bara!, eld hit och dit. btw, så uppträdde min syster, hon sjöng och visst lät det lika bra som vanligt!.kanske lägger in någon vidio imorgon, who knows..beror lite på om plugget tar över såklart. Prison Break börjar snart förresten. ska göra i ordning lite varm chocklad till mig och min lillasyster,mysigt! efter det blir det förmodligen lägg dags, tomorrow  is a new day in school.
vi hörs babes!

Love,Katie.                


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0