You're so beautiful,So damn beautiful.

Ska ut med Amanda om en liten stund, ska bara fixa lite här hemma oså, och fixa mig själv såklart... blir troligen om en timme eller något  Har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller, hatar att inte veta det... det kommer säkert ta århundraden innan jag blir klar...but I know I´ll look great! Anyway, just nu sitter jag och pratar lite med min underbara papi samtidigt som jag skriver detta...han berättar saker som har hänt oså. lite kul faktiskt, men otäckt(det jag fått veta alltså).kommer antagligen få utbrott när jag ser en viss person...hm, han bor här någonstans, ska hålla ögonen öppna. hihi<3. Btw. har ni lagt märke till hur tidigt det blit mörkt nuförtiden?. lite sceary movie sådär. gå ut runt sju liksom o det e kolsvart,HM.. speciellt när dagens ungdomar (inte bara "ungdomar") tar till så mycket våld o sånt, det e ju lite läskigt att gå ut alldeles själv såhär tidigt eller sent eller vad man nu ska kalla det(!) Jaavisst min kvisst. måste skynda mig nu. har inte alls mycket tid kvar, ska nog städa imorn istället för nu blir det förhoppningsvis partytimeee....

Love,Katie.

Postat av: Andra

HAHAHA MMMMMMMMMMMMMMMM

2008-12-05 @ 21:16:32
URL: http://aaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0