And it goes, Thats my cool and i cant take it off.

Vaknade runt sju imorse, helt onödigt! gick ändå inte till skolan dom första timmarna... Andra kom förbi vid tio och vi fixade oss en stund här hemma hos mig!, åkte till skolan vid tolv och åt lunch, efteråt var det dags för oss o gå till älvsjömässan. Fanns asmånga gymnasium man kunde få information ifrån osv. Vet inte riktigt vilket av dom jag vill gå på. rätt så svårt faktiskt. Linje har jag inte heller riktigt bestämt mig för. vill antingen gå i mode o design. Beauty and fame eller kanske tillochmed frisör!... kommer  så inte kunna bestämma mig när jag väl måste välja, guush, help me! ska självklart gå på ungefär tusen öppethus! hehe, who knows vem man träffar där?:), EHM... Såg adam tensta där i mässan förresten, inte värdens heting precis vilket andra tycker. där emot hans supersöta kompis!,hehe. Gav honom en superkram och tog såklart en bild med honom som jag slänger in här nedanför!
 inte värsta grejen precis men något iallafall:)!.. På tal om hetingar, såg X där idag, I  JUST LOVE HIM!, hehe,  E skit trött, klockan är bara kvart över nio, men jag känner redan att jag faller ihop.. ska göra i ordning antingen lite grön tee, (ush), eller lite juice, ska sedan lägga mig i sängen o kolla på antingen kingdom of heaven med snyggingen orlando blom, eller, mtv, busted och vid tio tila,,. heehe, fårse..  SweetDrams babes!
                               
                                        


                                                                      


 


Postat av: Anonym

X=juan?

2008-11-13 @ 21:55:29
Postat av: Andra

2008-11-14 @ 10:12:22
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: kathiiiy

Juaan?, nope;)

2008-11-14 @ 10:13:15
URL: http://kathiiis.blogg.se/
Postat av: amanda

jag älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr dig!

2008-11-14 @ 20:23:06
URL: http://badzic.blogg.se/
Postat av: Andra

HAN E SÅ SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

2008-11-20 @ 22:49:57
URL: http://aaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0