Chris Brown!

Har struntat i att skriva på länge nu igen...måste som sagt skärpa mig!, helgen har jag tillbringat med carol, haft det ganska så mysigt... sov rätt så mycket, hehe.  Skriver ett kort inlägg idag, eftersom att jag just nu pluggar till ett prov i no som jag har imorgon. har inte ens kollat igenom frågorna & svaren, kommer garanterat få IG...ne, måste få VG fan. ush, men jag hatar att plugga, även om jag läser om det tusentalsgånger så får jag ändå inte in det i min kloka skalle och herregud säger jag bara, så jobbigt!, har även prov i so:n på tisdag och en inlämningsuppgift i eengelskan som egentligen skulle ha lämnats in i fredags, men läraren var sjuk.  Kan också passa på o medela att jag ska se min älskling i Januari, helt sjukt jag vet!, om ni inte viste så är det CHRIS BROWN som ska ha sin konsert och självklart så får jag absolut inte missa det!, har stå biljett vilket innebär att jag kommer tillbringa hela morgonen och dagen ute i kylan för att hamna längst fram!  He´s my man!
Slänger in lite bilder imorn på mig och gumsan som togs i helgen kanske!, hmm.. maybe baby,


Postat av: LUCILA (LULI)

simplemente estas hermosa muchacha ( L ), como me gustaria volverte aver :D, bueno sera luego que ti bien pequeña kathy Bye ( L )

2008-11-24 @ 20:39:47
URL: http://www.fotolog.com/lapeckiiiufresh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0