Do never give up.

ÅÅH, vilken fuck´t up lördag. åkte till skärholmen runt fyra för o köpa en väska i gina,självklart så fanns den inte där så jag fick nöja mig med att jag fortfarande har kvar pengarna,öhh, Sen så var det meningen att jag skulle möta upp tjejerna för fest?, guess what?, det blir nog ingen!, eller, jo, Smsar just nu med alla, helt onödigt när jag ändå kan smsa med en eftersom att dom är tillsammans, hmm, fick precis ett medelande där det stog "det finns fest",  från sara, hehe, jaa, det blir ändå något party förhoppningsvis. Carol kanske ska sleep over today,*HOPPAS*,så det blir mysigt. börjar bli så sent nu, klockan är runt kvart över elva. måste skynda, fick nyss ett nytt medelande, "vi kommer nu"
hihi, pusselipuss!




Postat av: Nicole

Svar: Nej vadfan.. Päls är fult!

2008-11-18 @ 19:57:38
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0