Dont cha wish your girlfriend was hot like me?

                                                                                  I know I'm on your mind
                                                                             I know we'll have a good time
                                                                                         I'm your friend
                                                                                                 I'm fun
                                                                                             And I'm fine 
                                                                                              I aint lying
                                                                              Look at me, you aint blind.


Guuush,så trött jag e!Orkar verkligen inte, orkar verkligen inte med skolan?!, jag bliir gaaaleeen. kom till skolan i tid, eller,ungefär fem minuter sent,slutade runt tre, men smet iväg under sista lektionen vid typ halv, vi hade ändåå vikare som inte alls verkade bry sig.kom hem och lååg i soffan en stund, hellt död. somnade såklart och vaknade för bara en liten stund sen. uglybetty och desperate housewifes börjar ju snart!. Har även bestämt mig för att sluta setta på tvn när jag går och lägger mig,eftersom att det gör att jag inte kan somna och bara vill kolla klart på just de programet dom visar och sen på nästa o nästa o nästa, vilket gör att jag inte alls kan gå upp på mornarna,lånade istället en bok i biblan, jag vet, katiie med en bok?!?!?!, thihi, men jaaa,,, Gossip Girl. helt underbar serie, så boken, läser jag lätt!. har börjat lite smått,och vet ni vad jag vet nu?!, att sex bränner 360 kalorier.haha skitcoolt ju:), I´m still virgen.thihi:$, väntar liksom på den perfekta även kalld för the one?, haha fu*k den sk. perfekta o the one, kör bara, eller?:) thiihii.. Iallafall, väntar helt enkelt på det rätta tillfället, vilket faktiskt e skiit bra, tycker jag, STOLT katiie,bra gjort där:), Hmm? what mer?,Vill börja gymma!, måste börja gymma, äter too much godis och choklad, mycket fett mat, neeej, ska sluta med allt det där nu nu nu, ska bara ta tre små geisha bitar till sen får det vara nog!. hihi.$, Ska iaf börja gymma så fort som möjligt, tänkte i slagsta?, dom har ju ett sånt hära rum med väärsta musiken o shit, deklart man blir heel whuuhu om man springer där.helt klart skitbra!,Who  want too börja whit me?:) HMMM!... nej nu får jag skynda mig, ska göra lite tee o kolla på som sagt mina serier, tiiituleetuu...


ni vet att ni älskar mig!
/Katiiiiee

Postat av: Amanda

HAHAHA DE DÄR ATT SEX BRÄNNER KALORIER VET ALLA KATTI DE BARA DU SOM ÄR EFTER! :)

hahaahhaah.. saknar dig också, och ja känner samma sak som du såhä " vet ej varför" även om vi va igår :)

plus de heter. who wants to start with me? HAHAHAA

keff engelska min är också keff men bättre än din ;)

GODNATT <3

2008-11-04 @ 20:52:29
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0