everything you do remember always be positive ...

Dear Gush. Har ingen lust alls att gå till skolan imorgon, funderar på om jag ska till Badzic en stund istället. kan som sagt ingenting när det gäller provet och jag verkligen måste få VG.därför ska jag istället spendera dagen med att plugga ihjäl mig så bli inte förvånade om det inte skrivs speceillt många inlägg imorgon.maby baby ett. men bara kanske...hihi.
Är inte ens trött så jag kommer antagligen sitta uppe hela natten. skriva om min engelska uppsats, det lär behövas om jag sattsar på något högre betyg skulle jag tro.
Min kloka skalle är tom idag, det enda som dyker upp i mina tankar om och om igen är att jag måste sluta äta onyttiga saker som gör att jag får ångest sen. just nu känner jag mig hel förstörd efter att ha mumsat i mig chips & Choklad. även coca cola som innehåller hur mycket socker som helst. inte bra katie. Imorn, börjar nyttiga jag. och JA. jag säger inte bara det. jag menar allvar den här gången. ska bli spiiinkis, hihi!
Ska som sagt skriva om min engelska uppsats nu, fårse om jag skriver något inlägg imorn. kanske tar några foton och ber över att jag hiittar grejsimojsen.
Puss.


Jag avgudar Jessica Alba, Hon är så otroliigt vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0