I´ have a dreame.

Allt känns så överdrivet svårt just nu, liksom. för mycket...kan känna hur tårana tränger sig fram nästan hela tiden, vad är det med mig?, Allt liksom...försvinner och det enda som dyker upp är en viss tomhet som vägrar lämna mig.

Har inte skrivit någonting i bloggen sen i lördags, har helt enkelt inte orkat, skriver lite kort om dom dagarna som gått sedan dess.

Söndag
Carol sov över i lördags vilket innebär att jag också vaknade upp med henne vid min sida dagen efter. hihi, därefter åkte vi till tumba för att hämta gummsans glassögon och kort efter det till stan, mötte sedan upp min syster, gick runt där en snabbis och sen tillbaka hem då jag såklart kollade på gossip girl.

Måndag
Gick till skolan runt tio, då vi skulle laga mat till en bufe i hemkunskapen som vi bla. skulle bjuda föräldrarna,lärare och rektor på, i min grupp saknades anda för att hon tydligen var i vårdcentralen, så jag och nicole fick jobba extra snabbt eftersom att det var så mycket mat som skulle göras. vi valde grekiskt, och resultatet blev hur bra som helst, kom hem vid sex ungefär, pluggade lite och somnade.

Tisdag
Skola som vanligt, var ungefär en halvtimme sen, inte alls bra katie, måste skärpa mig ordentligt när det gäller o komma i tid är alltid minst en kvart försenad, ibland missar jag tillochmed hela lektioner vilket gör att jag hamnar så mycket efter.
I tisdags var det iallafall knas, det blev mycket skratt tillsammans med andra, det var också då vi snodde åt oss dom härliga rockarna som finns med i inlägget innan och guuud vad folk skrattade åt oss, hihi, vad gör man inte för att få lite uppmärksamhet? nej då, det var inte alls för uppmärksamhet utan för att det var så himla fult väder och regnet öste ner, därför gjorde rockarna en hel del då vi inte blev såå blöta som vi skulle blivit utan dom.
skoldagen slutate runt tre,åkte sedan hem till min syster,där dom färgade mitt hår, blev någon nyans ljusare.funderar på att lägga till lite slingor, kanske tillochmed blir nu under veckan,men fårse. åkte hem vid sju och bara tog det lugnt,chillade med andra ord.

Idag,Onsdag
kom såklart inte i tid idag heller, andra kom faktiskt förbi vid nio, fastän vi egentligen började åtta. trötta jag orkade såklart inte gå upp på morgonen, är verkligen inte alls en sådan man kan kalla för "morgonmänniska" ,  var framme vid skolan runt  halv elva. så det blev en väldigt kort dag för mig i skolan eftersom att jag bara hade två lektioner plus en kvarts musik. Har precis vaknat upp från min tupplur och sitter nu här och skriver, tror "dirty,sexy,money" börjar idag. om det nu gör det så ska jag självklart se det, ska plugga nu, måste skriva en uppsats till engelskan som ska lämnas in på fredag. knappt börjat och själva uppgiften är hur svår som helst,  här nedanför kommer iallafall lite bilder som togs idag, hihihi.



        



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0