I WANT A BOYFRIEND!

JAG VILL HA KILLE KILLE KILLE KILLE KILLE, ALLTSÅ JAG FÅR WSKDAS.KJFHCFCDC, JAG VILL HA KILLE!:(

Hm, verkar rätt så desperat, men guuuush, läängtar så efter att ha nån och bara... mysa med... helt klart bland det bästa som finns!, visst, ere kul ibland o liksom sköönt o vara ensam och blabla, men jag vet inte, förstår faktiskt inte ens varför jag så gärna vill ha en, hmm lite konstigt sådär, men jag vet inte,kanske är det så att jag bara vill ha någon...vid min sida, o på något sätt, känna mig... älskad?  Visst, mina vänner, jag älskar dom, men, hmm.. ändå så fattas det nått och det ända som dyker upp i min kloka skalle är... en KILLE!



This is my girl, carol and me!<3
                                                                                                                                                                   

Postat av: Amanda

DU ÄR INTE ENSAM OM DET, MEN JAG ÄLSKAR DIG! :)

2008-11-05 @ 21:22:09
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0