PLUGGPLUGGPLUGG!

Kan ingenting, ingenting, ingenting, ingenting, ingenting till provet imorn. fan också.  Det är ruunt l3095293758 frågor vi måste kunna och nej, jag har inte ens börjat plugga och guud...jag hatar o plugga... Idag hade jag som sagt prov i no, de gick ganska bra... skrev allt förutom 2 frågor, en överkurs och en annan konsiig, hoppas bara allt det andra är rätt!, däremot så kommer det garanterat gå mycket sämre i so:n vilket jag verkligen vill höja mig i, men som det ser ut nu så kommer det att vara väldigt svårt. Guush, så stressigt det e,asjobbigt!  HM, ska ta fram so häftet nu. lägger in lite bilder senare,

Postat av: :B

BYE

2008-11-24 @ 20:45:09
URL: http://ÑAÑAÑAÑA.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0