Soulmate

Ibland undrar jag hur lång tid det egentligen ska ta att hitta någon som uppskattar dig för den du är och låter dig behålla det värde du har. någon som aldrig skulle svika dig med meningen eller på något sett såra dig. Någon som älskar dig & skulle göra vad som helst för att du ska stanna hos honom. Någon som helt enkelt...är din soulmate.

Tokiga dagar, mycket skratt & nya glada minnen, det är vad jag strävar mot. har återigen inte skrivit på ett tag. vill helst slippa sitta framför en fyrkantig skärm & istället gå ut o roa mig tillsammans med mina vänner. har inte gjort speciellt mycket. men många leénden har ändå dykti upp. I fredags var jag med diana hemma hos pato. hade hur roligt som helst, blev helt galen när pato dansade för mig eftersom att jag bara ääälskar hur han dansar,  haha!. Diana var uppe o sprang hela tiden & självklart tappade jag bort henne då & då eftersom att det va rätt så mycket folk där. gick hem samtidigt som poliserna dök upp. I lördags, igår. Gick jag tillsammans med carol,amanda,claudia,gabi & cayo & åt i en kinesik buffé inne i stan & det var absolut bland det godaste som finns! åkte sedan hem. Åh ja. glömde berätta vad som hänt påvägen till den supergoda buffén. Jag tog då bussen ända till tumba centrum för att möta upp tjejerna, vi skulle sedan ta tåget som gick 18:53 ( det tar mindre en tjugo minuter att komma till stan med tåg därifrån.). allt  va skitbra ända tills tåget stannade mitt i en tunnel precis innan bron som tar oss till sthlm södra. Där stog tåget helt stilla i mer än två timmar. TVÅ TIMMAR?!, i samma tåg under samma mörka tunnel pågrundutav "tekniska fel". under tiden som vi väntade för att fortsätta åka började alla i tåget att prata med varanndra. vissa började festa redan där genom att ta fram vinflaskan,en annan trevlig tjej bjöd dom som ville ha på choklad osv.
men de jag verkligen vill komma fram till är. att jo, när vi satt där & väntade hördes plötsligt en massa tutandes utav ett annat tåg samtidigt som man hörde att det bröjade närma sig. Jag & många andra fick panik. Claudia hoppa på mig, carol höll i sig som aldrig förr & amanda bytte plats(?). haha, poängen är att vi var hur skräckslagna som helst, alla trodde väl att tåget som tutade & som då närmade sig skulle köra rakt in i oss, vi satt då i sista vagnen & längre bak gick det ju inte heller att gå eftersom att det var ett gammalt tåg. Jag fick till&med tårar. blev verkligen rädd.
efter två & en halvtimmars väntandes åkte tåget äntligen iväg & vi fick gå av. sprang nästan till maten. som tur var. tog vi det lungt sedan för att njuta av den godaste buffén.:)
Idag.
har jag varit med carol hela dagen. mötte upp henne vid höjden & åkte sedan till skärholmen. gick runt där ett tag. fikade och köpte ett par få saker i ica så att vi kunnde göra tacos. drog hem till gumsan för att laga lite mat. istället för köttfärs blev det kycklingfilé i små bitar & mums! Så himmla gott!. låg sedan i soffan samtidigt som vi kollade på tv, bla. på One three hill. fick tårar även där, eftersom att Q i serien dött & allt var så sorgligt. hm, gossip girl kollade vi också på & också någon grej på E(!) som handlade om operah. visste ni att som barn att hon blivit våldtagen?. Papi plockade upp mig för en stund sen, har precis dushat färdigt. ska snart gå o lägga mig eftersom att jag har skola imorgon & måste upp tidigt,tidigt!. ska gymma klockan nio. hihi, så. ännu tidigare kommer jag få kliva upp.
skriver imorn.

love, katie.

Postat av: Anonym

ja den är verkligen hur god som helst, fåår liksom till och med båååånge när jag luktar på den ;D

2008-12-01 @ 13:44:53
URL: http://ronjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja den är verkligen hur god som helst, fåår liksom till och med båååånge när jag luktar på den ;D

2008-12-01 @ 13:44:53
URL: http://ronjau.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHHHAHAH ASSO LÖRDAGEN BLEV FUCKED UP TACK VRE TÅGET :(

2008-12-01 @ 21:32:19
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0