tu sonrisa que a mí mismo me abrió tu paraíso.

Hay una cosa que yo no te he dicho aún,
que mis problemas sabes qué se llaman tú.
Sólo por eso tú me ves hacerme el duro,
para sentirme un poquito más seguro.
Y si no quieres ni decir en qué he fallado,
recuerda que también a ti te he perdonado,
y en cambio tú dices: "lo siento... no te quiero",
y te me vas con esta historia entre tus dedos.

Börjar verkligen känna att vintern snart är här.ni vet, den där känslan om ensamhet under dom kalla och kyliga dagarna?, näär det är så kallt och det ända du vill e o krypa tätt intill någon och bara mysa. någon som vet hur han ska behandla dig, någon som verkligen älskar dig... ÅÅH, vinter!, varför ska det vara så depremerande o vara själv.
Hm jaja. det löser sig nog. hoppas jag. det kommer någon, ha tålamod bara Kati,ha tålamod!
Har som ni säkert märkt inte bloggat under hela helgen, och jag vet också att jag skulle skärpa mig när det gäller skrivandet o blogga mera. men på helger har jag såå fullt uupp. speciellt under loven, hehe. yes. Det har iallafall varit en rätt såå galen helg, haft sjuukt kul o liksom bara festat. jaa, som sagt, helt galet! inga komentarer angåande det hahaha:$.  Ska iväg nu. på bio med carol om tio minuter såå jag skyndar mig. hmm.. Skola imorn. heerrregud, snälla gör så att veckorna går snabbt, lääängtar redan tills nästa lov.. :´( hmm, vad mer?! AA.. en snabbis.  Fattar inte hur jag kan hata en person såå otroligt mkt. visst kan det vara så att jag också ogillar rätt så många för saker dom har gjort mot mig o blabla. men just den här personen är så mycket mer och är en väldigt nära person till mig och bara tanken om att jag kan hata den, gör miig sjukt ledsen. hm.. orkar faktiskt inte gå in på det just nu. har ju som sagt väldigt  bråttom då bussen e här om fem min. JA, fem min, nej nu slutar jag.. ahha..

Pusselipuss   /kati,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0