Why are you so jealous ?....

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed








Godermorgon. guud så trött och sliten jag känner mig,inte alls lust att göra så mycket,menmen, giick inte till skolan idag, hehe.. hade ändå bara en lektion idag, hemkunskap...  hade verkligen ingen lust alls o gå på de heller, så jag stannade istället kvar i min varma o sköna säng, dröömde nåågot heelt magiskt inatt, hihi, nej, men det är faktiskt sant, för mig vare magiskt, ooch, gud.. tänk om det verkligen skulle hända?,nog om drömmandet innan jag lever in mig i min egna värld igen, hihi,  ska möta upp amanda och diana snart,ska följa med dom till skärholmen, ska också passa på att ge amandas grejjer samtidigt, Carol smsa nyss o fråga om jag ville möta henne i stan, men , guud, det e så himla låångt dit. fyrtio minuter, heelt död?!, kommer jag orka?!, hihi, I don´t know faktiskt, sitter just nu o funderar om jag ska göra lite tee innan tjejerna e påväg. hmm, tee med mackor?, mums, har inte ätit frukost än, fast klockan är prick tre nu. inte konstigt att det kurrar i magen, ÅÅH, jaa, märkte ni att jag har musik i bloggen nu?, heelt cooolt ju, haha:$, thanks cam´s för att du sa hur man gjorde:$<3,  ehmm.. vad mer?, ingen aning!, det ända som dyker upp i mitt kloka huve just nu är maat, mat, maat.. ja... maat.. mmmmmmhmmm!... Aaa jusste!, filmen igår!, Carol o jag åkte ju som sagt till heron city vid åtta, nio, oo gissa vilken film vi kollade på ?!, Stepbrothers, guuush såå jag skrattade, hihi, våningsängen carol, wuuahhaha, om ni ser den, så ska ni veta, att just det där med våningsängen, va vart jag skrattade mest, haha...nee, nu orkar jag ärligttalat inte sitta still här mer, framför dataan som en "jäävla fucker"( tänker på cam´s aahaha älskar när hon säger så!), såå jag ska nog klä på mig lite snabbt, meeen föörst blir det tee o mackor framför tv.n, muums!.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0