Do never give up!

Hello babes!
Är super trött just nu. Vaknade runt halv åtta idag vilket betyder att jag försov mig bara en halvtimme,lucky day.
Kom hem tidigt, slutade vid tolv fast runt halv tre igen var det dags att åka tillbaka till skolan eftersom att jag hade utvecklingssamtal. Allt gick tydligen rätt så bra, förutom att jag hade otroligt många frånvarande på olika lektioner. mest på b-språk, då jag faktiskt har spanska!,Sjukt att jag ens måste gå på de,har ju trots allt ändå MVG. sköning höhö.  Åkte en snabbis till ica maxi med min kära far efteråt. Lagade mat för en stund sen, hamburgare med bröd fick det bli!, jag åt däremot nästan bara sallad, duktig flicka. Kollade precis på tv. borring,  dom visar absolut ingenting på onsdagar! har tröttnat på Efterlyst, same shit all the time. ska nog istället kolla på film with my daddy, myysiiiigt! hmm.. nu ska jag nog bara chillnani, ta det lungt med andra ord. är som sagt super trött och det känns verkligen som om jag måste vila ut lite nu. ska städa och göra i ordning i mitt lilla rum senare. måste också kolla upp vad jag ska ha på mig imorn då vi ska till älvsjömässan med klassen. orkar inte stressa imorn på morgonen därför så ska jag fixa allt idag. ska dusha om en liten stund me. FRESH! fårse om jag kanske tar ett varmt bad istället. lite ansiktsmask skadar väl inte heller. fårse om syrran har lust o göra lite massage. höhö..
Skriver säkert lite senare, slänger kanske tilloch med in en bild om det nu är så att kameran är i närheten!
See ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0