I JUST LOVE IT!

Kollade precis klart på Gossip Girl, är självklart den bästa serien som går just nu.sjuukt snygga killar, Nate and Dan, made in heaven, chuck också... herregud viilka babes!...Hmm,helt förälskad i stjärnor!, på tal om förälskelse, kollade runt på olika sidor efter en snygg outfit, klänning tills nyår! gush hittadee såklart en underbar klädsel + skor, värd too die for! heltklart såå chiiik, nej, nu hittade jag tre klänningar till! hihi, får bli en till jul också!;) haha, funderar över om jag ska fortsätta titta eller inte, hittar ju bara mer o mer ooch nej, såååå mycket money finns inte, hihi, ska istället kolla på sex and the city- the movie nu, som jag säkert sätt minst tusen gånger, hör att min syster just satt på den, så varför inte se den igen?, det är ju inte precis så att man tröttnar på den!...Älskar den!.
skriver maby baby lite senare!
puss så länge!


                                                                                      Ni vet att ni älskar mig!
                                                                                                               /Katie.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0