Trötter...

Tell me how many frogs do I have to kiss
Before I find my prince, before I find my prince
All you girls that are going through this
Tell 'em how it is, tell 'em how it is...



Inte skrivt på ett tag...hihi, helgen har väl varit...sådär. Igår, fredags, hände det inte så mycket, va med tjejerna åkte till någon fest i flempan som tydligen va aaaaaaasboorring, trodde typ jag skulle somna. kom hem rätt så tidigt..hmm.. vid två kanske?... Idag hände det inte heller så mycket, olyckligtvis. hade det ändå jätte trevligt tillsammans med tjejerna idag också, fast denna gång hemma hos carol, myste och pratade bla. kom hem för typ en halvtimme sen. vid ett alltså...
Imorn, är det farsdag!.yeessiiiie...hoppas det blir något kul. gå ut med min far eller något. känns så länge sen jag gjorde det sist..men vi fårse vad som händer!. måste även åka o sola, ser ut som ett spöke just nu, heelt kritvit i ansiktet, usheliiush... Funderar på om jag ska baka lite kladdkaka nu, orkar jag?!, undra om det blir bra tills imorn.. hmmm.... ska iaf tvätta bort sminket så fort jag skrivit f'ärdigt,alltså om typ två minuter:D, hihi.. som sagt, fårse vad som hittas på imorn.
Grattis på Farsdag papi, JAG ÄLSKAR DIG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0