We had butterflies although we tried to hide it.





Har inte gjort så mycket idag, halvadagen har inte ens gått, men så mycket kommer inte alls göras  senare heller.Sitter just nu hemma och bara... tar det lungt, gick inte till skolan idag heller. har istället kräkts ett par tusen gånger,mååår super dåligt! men förutom det så är det väl okej med mig!...hihi..bakade precis lite kladdkaka, den är i ugnen och väntar, självklart inte till mig, jag är...mhm, nyttig?!, utan till resten utav the family, gjorde den också för att se om jag kan motstå en kladdkaka,jaa.. kämpar för mitt chokladmissbruk, hehehe öh..
Iallafall... ska kolla på film nu. Såg filmen Jumper för en liten stund sen, ismail var här och gjorde mig sällskap. den va skitbra faktiskt, tror inte den komit ut här i sverige än. men en film jag rekomenderar om man gillar, hmm? ingenaning, men bra e den iaf.
Skriver säkert lliiite senare, magen göör såå ont just nu så jag ska nog bara göra i ordning lite te, (grönt te, bränner ca 80 kalorier). o sedan lägga mig i soffan och mysa med filten... fårse vad det blir för film nu!
Pusselipuss


Ni vet att ni älskar mig!
/Katie,


PSPSPSPS. Kladdkakan doooooooooooooftar underbart. ska bara smaka en bit och se om jag lyckats med den, hihi, bara en liten bit hallååå, jag bantar:$!

Postat av: Nicole

Krya på dig gumman! <3

2008-11-10 @ 22:51:54
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0