A new day..

Vaknade till runt sex idag, skulle egentligen gå upp då, men det slutade med att jag låg kvar en längre stund, yesyes... Idag hände det inte så mycket i skolan, började med so, gjorde i princip ingenting, och resten utav tiden spenderade jag i datasalen  och skrev en novell som egentligen skulle ha vart klar idag, men efter som att svenska läraren inte va i skolan idag får vi den tills imorn, skrev iallafall rätt så mycket, två sidor(?), hehe, åkte till stan runt tolv tillsammans med diana, det va lite skojj sådär:´D<3 , Kom hem vid fyra.., satte på tvn o somnade en stund på soffan... har precis ätit och ska med pappa till kungens kurva eftersom att jag behöver nya skor, kan inte gå runt i ballerina skor längre:´D så jag hoppas på att jag hittar något..

Skriver maby lite senare, papi ropar just nu, så jag måste skynda:)...


pussar,kattii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0