Cause I hate the way you make me feel...

Nej, stopp, jag vill inte, vad är det ni inte förstår? kan ni inte bara sluta med det ni håller på med?, för jag orkar inte, jag vill inte slösa fler tårar ,fler tårar som ni skapat, jag vill inte somna in i en blöt kudde längre, så varför?, varför fortsätter ni?
nej, ni ska inte få sänka min stolthet ,jag ska kliva upp, kliva upp från allt ni gjort mig falla för, kliva upp, o sitga till en högre nivå än er, för jag orkar inte, jag ska bevisa att jag är värd mer än det, för det vet jag, jag vet att allt kommer att orda sig tillslut, därför, ger jag inte upp hoppet...


är i skolan just nu, ska ner till matsalen, musms!, är super hungrig,sen är det dags för matte, o efter det plugg hemma, yes, mina betyg ska bli bättre, jag lovar, jag lovar att jag ska försöka:)



pussar,katti



Postat av: AMANDA DEN GRYMA

vad är det som hänt älskling?! det var länge sen vi prata faan. har mycket att prata om.. Men dem som håller på skit i dom, gå vidare. helt onödiga. haha <3

2008-10-09 @ 18:58:22
URL: http://badzic.blogg.se/
Postat av: kathiiiy

De känns som om det vart skit länge sen jag va med dig bebis:(... men imorn så,äntligen!<3 har så mycket o berätta!...



jag älskar dig,och jag saknar dig:(<3

2008-10-09 @ 19:09:34
URL: http://kathiiis.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja veeeeeeeet bebo, vad ska man göra liksom! :/

2008-10-09 @ 21:39:13
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0