I´M BACK!

WHUUUHUUU, som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på tio milljoner år!,MEN HÄR E JAG TILLBAX MED NYTT I SKALLEN OCH GLADARE ÄN NEVER EVER!, hihi, skojjade till de lite där, neeeeej men just nu e jag på WHIIIIIIIE humör, o nej ingen eller inget ska få förstöra min kväll även om jag tråkar hela kvällen, viiiiill sååå gärna ut o festa, men nope, finns ingen fest, varför?, för att jag e på partyhumör!, typiskt!. Sitter o väänder o vrider på mig just nu, måste liksom jag vet inte, komma bort?, Ska iväg om ett tag o träffa girlsen for tumba om en stund,WHUHU, thank guush for that! yesyes. Ska käka mat nu snabbt, pommes med biff eller ngt liknade, mumselibambam!,  och sen efter det, fixis time?,I hope so!,
berättar lite kort om hur min helg va, den kunde inte ha variit mer whuuuhuuuwiiie!, yes!, fredags vare chilnani tsms med amanda hela dagen, solade, blev bruna, träffade på diaana, va med henne all night long o sen hem o sovaa, Lördags!! juggefest i liljeholmstrakterna, och WHUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUU SÄGER JAG BARA!, thihiihi, ni som var där o sååg miiig vet noog hur kul jag hade det! , hahaha:D , iaf, igår, Chilnanikväll igen, fast nu tsms med girlszen från TUMBA!, bio kväll i staan, yeees sååå mysigt.. IKVÄLL?!?!?!?!, vad händer i kväll, det e liksom måndag o dee ee LOOOOOOOOOOOOV WIIIE!, lördag hela veckan, och vad ska jag göra, sitta här o ruttna?!, NEJ DÅ,  ee på partyhumör som sagt, oooo visst ska det festas?!,


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusseliiipuss:D<3

PSPSPSPSPS! vad säägs om min superhäftiga comeback?!

Postat av: Andra

HHAHAHAHAAHAHAHAHAHA NÅGON HÄR HAR EN TENDENS ATT FÅ RYCK ! :D

2008-10-27 @ 19:14:33
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: kathiiiy

AHAHHAHAHAH ANDRA! DRA MIG BAKLÄNGES E DUU SNÄÄLL, WUHUUUUUUUUUHUHUHU:´D

2008-10-27 @ 19:42:34
URL: http://kathiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0