I´M A REAL KNASBOLL SOMETIMES....

NOPE, idag e jag inte på WHUUHUUWIIEEE humör, kanske blir det senare om något roligt dyker upp, men eftersom att det inte gjort det än, så e jag rääääätt så deprimerande och emh.., dum i huvett?, nejdå, jag är säkert bara liite föööör tröööööööött skulle jag tro även om jag sover i tio miljoner ååår varje dag/natt, yesyes...
RIIIIINGDE preciiis cams, ska kanske träffa henne om huuundra timmar ii tumba c, buuut, i don know, fåååååårsee, ääär sååå dumelibombom just nu, så jag vet faktiskt ingenting!-.-´
WHUUUUUUUUUHU, jag ba- shiiet man, han ba- knas kalas, jag ba- WHAT MTFUR. - han ba- YEEEAAH MAN!..
Alltså vad gör man egentligen när man har tråååååååååååkiigt?, dansar,sjunger,? läser?, nej, jag gör inget utav det. jag sitter ist ner o fååår daaaamp ryyckk- yeeah maan, sjuuk i huveett assa!
BRP!, stort BRP!, J*VLIGT STORT BRP?!,
hahaha har någon lagt märke på hur jag egentligen skriver?, ser ju helt trööögo ut?!, hahah, usssssssh katti, ushh, lär dig skriva människa!
nej, nu händer det igen, pratar med mig själv.. *DUMBOM*
AHHAHA nej ni ska jag sluta skriva innan jag tråkar ut er tooo muuuch, sorry,sorry,sorry...
HA DET BÄST , AND SAKNA MIG INTE FÖR MKT;)


puuuuuuuuuuuuussssssssssseeeeeeeeeelliiipussss:*


PSPSPSPSPPS! min papi åkte nyss:´(, miss you redan dady<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0