Love weekends...

Hiittade tyvär inga skor inga skor, men det kommer en ny dag imorn, med nya förhopningar om att hitta some new shoes!, yesyes, imorn på morgonen ska andra komma över, ska fixa oss tillsammans här hemmos mig, ska också göra i ordning godaste frukosten till oss medan jag väntar :$, får därför kliva upp extra tidigt.., ska sedan på gymnasiebesök i tumba gymnasium med klassen, det kommer fler skolor dit också, bland annat så kommer jag att få träffa Adde *SMILE*, Jaa, så kul!, ska efter det in till stan en stund med aandra i hopp om mina skor:$, senare mot kvällen tänkte jag möta min älskade amanda, lääängtar!, måste berätta massor, thihihi, vi håller på o skickar en massa genom playahead just nu, det är riktigt skojj faktiskt.$..., fårse vad vi hittar på under kvällen dåra..kul,kul kommer det iaf att bli, älskar the weekends, :´D, är super duper trött, och med det säger jag godnatt för idag, oså skriver jag maby baby imorn :)



me and my own Amanda Badzic, volim te super duper mycket siis!<3









"Start,Play,Paus,Stop,Spola tillbaka, spola tillbaka till den tiden man var liten, när man inte behövde tänka eller oroa sig över någonting, oroa sig över hur man ska överleva dag efter dag efter dag, utan mat eller ens pengar, utan knappt tak överhuvudet eller ens familj som stöttar en. Jag vill tillbaka till den tiden då allt verkade bra, då allt verkade lättare än vad det egentligen är, nu när jag har blivit äldre, har jag förstått hur det egentligen ligger till, och varje natt innan jag somnar önskar jag att nästa dag blir bättre än den som just slutat, varje natt innan jag somnar önskar jag att allt kommer ordna sig och att allt kommer bli bra igen. "

En bit tagen utav början på min novell:$



SweetDreams!





pussar, kattiii






 


Postat av: Amanda

älskar dig super duper mycket mi amor, seko moja! du är sååååå supderduper underbar :D<3

2008-10-10 @ 19:19:30
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0