Start of something new

Start,Play,Stopp,Paus,Spola tillbaka,  hur många vill inte spola tillbaka, spola tillbaks till en stund du var så lycklig, såå lycklig att du kännde att du var bäst, bäst i hela välden, jorden, rymden, universium, så lycklig att du fick lyckotårar, så lycklig att du skulle vilja gå tillbaka till den stunden, den stunden av ren lycka, den stunden du vet att du kommer minnas resten utav ditt liv?,
Jag har velat spola tillbaka tiden, så många gånger, jag har velat börja om, spola tillbaka o göra saker annorlunda, göra saker som säkert skulle ha förändrat hela mitt liv.., men egentligen, varför? Jag har nu innsett att det aldrig är försent att göra saker annorlunda, att få dom att fungera, vill man så kan man, ngt min papi säger till mig hela tiden, men det är inte förens nu, förens nu som jag verkligen har förstått att har man den viljan, har man den tro, så går det, man lär sig av sina misstag, Jaa, man måste göra misstag ngngång, det är från dom du vet vad du gjort fel, det är från dom som du lär dig, och vet hur du ska kunna hantera dom sakerna tills nästa gång, för du kmr få fler chanser i livet, få chanser som kan förändra hela dig o ditt liv, chanser som kan va en början på ngt nytt, ngt bra..
som sagt, det är aldrig försent o göra saker o ting annorlunda, det är aldrig försent o starta om, det är aldrig försent o tycka på PLAY knappen igen..för det går, o vill man, så kommer man att lyckas..

Yes, idag har det vart en sådär jobbig dag i skolan igen, dagens höjdpunkt varatt jag fick VG i ett so-prov, ngt jag blev rejält chokad över, på ett bra sätt, hehe, fick också MVG i spanskan, känner att det kmr gå bra för mig i skolan nu, konstig, jag vet, alla som läser detta o känner mig,sitter säkert med munnen öppen o hakan nere vid naveln, :$, joo, för jag är inte den sk. pluggiga typen utav mig, men, jag känner på mig att det här kmr bli ett bra o intressant år i skolan, jag ska försöka satsa allt, det är nu, jag har chansen o lyckas med min framtid, det kmr mer, men varför sumpa just den här?, ska därför plugga, plugga innför varennda prov, plugga för o få bra betyg som sedan min fmilj o vänner gläds över, fast det viktigaste är att jag blir glad, som idag, när jag fick proven, kännde jag att jag vart duktig och att jag faktiskt kan...
som jag skrev innan, det är dags o trycka på play nu...


Cams skrev nyss att jag skulle skriva ngt om henne, :$, men ärligtalat så räcker det med, jag älskar dig...










Katherine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0