you´ll be in my heart forever...

YEEEEEEEEAH, i´m lite crazy today.., taahaha, just kidding;) , EMEMEMEMEM, hej jag får damp jhd<ölsjhxzcl<shjdkxchgzd ahahahah skojja!, snaacka om lättroad!=), Ska baka lite kladdkaka nu o städa upp lite, tjejerna kommer snart hit, sååå jaaa, vi ska väl ha kul o lite trevligt här hemma hos mig en stund, chilnani liksom, sen blir det paaaaaaaartyyyytiiiime, *I HOPE! * I WISH* , yess baby, ooooo det eee mina gaalna planer för idag, hoppas bara det slår in nu oo att vi har huuuur sjuuukt kul som helst;) RIGHT HONEY?!?!?!, yeeeeeeeeeeessiiiee,,,  annars då?!, annars har jag vart i stan idaag, liitte chilliii sådära med cam´s,  åååt iii MCdonalds, uuuuuuuuuuush, nej, snart kommer ångesten -.-´, ooooo jaa.. kom hem för ungefär en kvart sen, oooch shiiiiiiiiiieeeeeeeeeet mään, vad det blåser o regnar ooooooh vad det e kaaaaaallt, FATTAR NI?, ddeeeeeeet ee juu heelt knasbolliiigt, hur lyyckas det f*n blii sååå hiimmla kallt?! IAAAAAAAAAAAAAF, btw köpte ett par indian skor ^^ , igåår, real chik, tycker jag... ska även köpa en väska med fransar om jag hiiittar, riktigt snyggt enligt mig, rötterna börjar komma igång nu( IDIAN I BLODET, HAHAHHAHA) sååå, de e ju de:)... , köpte också en kappa... kunnde inte bestämma mig om vilken jag ville ha, men de blev den de blev.. thihi, sist men inte miiinst,( ELLER? jo kanske?!, haha, ) så köpte jag ockå en liten mini väskaaa, riktigt söt faktiskt:), HEEEEEEEEEEEJ HÅÅÅÅ SOOOCKERTOOPP!,
Tahahaha >.< snacka om konstigt uppförande? WHUUUUUUUUUUUHUUUU. JAAA. idag blir det WUUUUHUUUU, inte som igår:(,,, då vara ärligttalat rätt såå buuhuuuuuuuu iist.. haahaha :D nej, nu skriver jag o pratar för mycket, ska gå*

PUUUUUUUUUUUUUUSSEEEEEEEEEEEEEEEELLIIIIPUSSSSSSSSS:*
      
                                                                                   miniväskan.indianskorna,kappan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0