A new start...

You are always on my mind, boy, you are always on my mind...
en helt ny start, en helt ny början, ett helt nytt slut?, Cause, jag vill börja om, börja om från noll, glömma allt o bara starta om, jag vill kunna hitta vänner, riktiga vänner, vänner man kan lita på, det räcker inte med en massa "bekanta", jag vill ha real friendship, jag vill hitta ngn jag kan dela all min lycka o sorg med, ngn som står upp för mig, ngn som finns där..
Visst, jag har det inte så dåligt, jag har många vänner, måånga vänner som jag älskar något enormt, men jag söker ngt ovanför det, ngt längre bort, ngt nytt...
livets gåta?, vad är egentligen livets gåta?, är det en dans på rosor, eller kanske raka motsatsen?, jag har länge funderat, tänkt, hur det skulle vara, hur det skulle se ut om just du, eller, jag, eller vem som helst inte skulle finnas?, livet är en ända stor upplevelse som lär dig att  kunna hantera saker o ting, där du får gå igenom såå måånga glada stunder, men också stunder av sorg o floder...
just nu, så flyger tankarna omkring, vet inte vad mer som ska skrivas, vad jag har lust o skriva om, jag fick fram allt, inte allt, men lite utav det hela.., jag letar efter ngt nytt, ngt långt borta fårn allt det här, jag letar efter sann kärlek...




Katherine                                                                                                                                                                                                      

Postat av: Anonym

beboo du har alltid mig :)<3

2008-09-28 @ 21:06:58
Postat av: Matthew

ayee!! livet är hård, men vännerna gör det enklare :)



glöm inte bort bara att Chilly finns ;)



<3

2008-09-30 @ 11:49:17
URL: http://candyboii.blogg,se
Postat av: Kathiii

Cause you make me smile!<3

2008-09-30 @ 20:04:30
URL: http://kathiiis.blogg.se/
Postat av: AMANDA DEN BÄSTA :D SOM FÅR ALLA ATT LEE HAHA NE SÅHÄR SJÄLVFÖRTROENDE

Du kan alltid räkna med mig älskling, finns Alltid hära... med dig ler jag alltid <3<3<3haha de va jag som skrev förra inlägget flömde skriva de va från mig... <3

2008-10-09 @ 18:56:05
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0