Borta med vinden...

Igår :|, ?!, behöver man säga mer?!, hehe, Det började med att vi åkte till vårby runt halv tio, kom till stationen där dom väntade för att skjussa oss till "the party", kmr fram till huset, gick in, o va lite små deppiga, hehe, nej, men allt va så osocialt från början ända till man fick i sig några glas vodka o man blev helt pucko(a), man e ju lite ung o dum ibland,  yes,yes, garvade i stort sett hela tiden, hade faktiskt skiit kul, åkte en runda med carol o nåågra, trodde jag skulle dö, snälla!, Don´t drink and drive, säger jag bara... shiiet,shiiet, iaf, skulle sova hos amanda, men eftersom att  vi ändå skulle åka förbi alby påvägen så bestämde ja mig för att gå hem istället, va helt, totalt borta, och orkade bara inte fortsätta med buss(a), hehe, kom hem o somnade på tre sekunder, vaknade idag, kände mig lite yr, men de gick bort efter en skön duush:), Skaa möta upp carol senare idag,säkert amanda också :), ska bli kul,kul, HAHAHA (när jag tänker på igår), ska fråga om dom vill åka till skärholmen, vill nämligen köpa lite grejjer:),
slänger in något inlägg senare,

pussar, kattiii

Postat av: Nicole

Men gumman då! Ingen dricka för dig mer, inte när du känner mig nu (: Hahaha, tro mig du vill inte se min fot..

2008-09-07 @ 21:06:22
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0