CHILE 18´

Idag som alla vet, hehe, så ere chiles nationaldag, vilket vi firar varje år.  kom hem och överraskades? not, av hööög muusik, cumbia nena, goood maat, mums, ooch glaad stämning här i hemmet, vilket är sjukt roligt. Önskar såklart jag vorre i chile just nu. men får nöja mig med en trevlig middag tsm med min familj här i sverige. ÅÅH, ni anar inte vilken längtan jag har... vill verkligen flytta tillbaks dit, allt va så roligt, vart man än gåår så omringas man av trevliga människor, alla e så glada där, jag önskar och ber att vi flyttat dit igen, även om det kanske bara blir ett år eller något... vill så gärna träffa alla mina sjuuukt skööna vänner etc. ÅH!,

iiaf, skriver kanske ett inlägg senare för att maten ropar just nu...hehe, yesyes!

pussar,kattiiii

Postat av: nicole

te amoo amigaa :)

2008-09-21 @ 06:18:49
Postat av: nicole

la de chilee po ! ya tu sabes parqe araucoo (H) te amo conectate pa cachar qe onda po amiga :(

2008-09-21 @ 06:19:43
Postat av: nicole

ni una cuecaa po ! no he bailaoo ni una xd !

2008-09-21 @ 06:36:25
Postat av: Kathiii

NIIICOLE!!!, haha wn, no sabi cuanto te extranio loka, encerio, y obio, parque araucoo, haha,ahyy si que hay miles de minso rikos, haha, te acuerdas?<3, te amo amiga, tu lo sabes.. yy ahy le estoy diciendo a mi papa que nos vallamos, si el se quiere ir, hay que puro juntar la plata , hehe, te amo , y mandales saludos aa tooas las chikiillas, a los chikiillos tb, al curso, a toos:), Te amo loka.. <3, un besito, cuidate musho e?!,

YY oyyye, tu eri la que no se conektA:O, haha, yo tb te tengo que contar miiiles de weas!..



besitos<3

2008-09-21 @ 23:10:42
URL: http://kathiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0