Drömprins...

Bleeev ingee grönan idag, ush, se så fult vädret e:/., tråkigt,tråkigt, ska iaf till stan med amanda idag :), ska nog träffa på några där borta :´D, yaapp, Sen blire FEST!, yes,yes,
Igååååååååår, naaw, sweetiee, hehe, cami fick sin drömprins tillslut, så gulliga de va, själv så lekte jag paparatzii, , tog hundra foton ungefär(A), något dom kommer att tacka mig för senare i livet :$, hehe,  jag vill också hitta min prins, men som sagt,  snart, så...*ÖNSKAR*... iaf,  Ska dusha nu, göra mig lite i ordning, äta något och sedan dra iväg, hoppas det inte börjar regna bara, jag ogillar verkligen plaskvänder, det ser så tråkigt ut, så, dött ut, Lääängtar redan tills nästa sommar :´) men egentligen så... vem gör inte? , hehe,
Slänger in lite foton från igår senare, när cams skickat dom vilket hon kommer, för ja, hon kommer helt enkelt att bli tvingad att skicka dom:$:$, yes,yes,  men måste gå nu, dushen väntar, hehe,
skriver senare!

pussar, kattiii



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0