I think I like him...?

oavsett om du ligger ensam med honom i sängen , så är det nästan alltid någon som har legat på samma plats som du tidigare . & det kommer nästan alltid vara någon efter . Och oavsett vad han säger , så kan du lika gärna inse att han har sagt samma sak till hon som låg där förut . Han kommer alltid att säga att du är vackrast och att du är den enda , och för tillfället ljuger han inte . Men för stunden , så vill man inte ha ett löfte . Han kommer alltid att säga det du vill höra , sant eller inte . Men man faller för det oavsett . Glöm inte att han spelar ett spel , spela med om du vill men satsa aldrig, för det kommer han aldrig att göra .


Fredag, äntligen, har längtat såå till the weekend, kan inte förstå hur trött man verkligen blir efter alla skoldagar, ush,ush, har bestämmt mig för att skärpa mig när deet gäller skolarbeten o så, jag måste skärpa mig!, missar ungefär en lektion per dag, eller, beror på vilka dagar, för det mesta dom låånga, oo JA, jag ska sluta med det, jag måste sluta med det, ska börja plugga, plugga mycket så att jag lär mig och så att jag sedan får en bra framtid, snälla, jag e femton, o tänker på min framtid`?, hehe, det e nu man ska festa som mest ha så kul som möjligt, eller?, hehe, vet inte, men,men, blir tvungen nu o bara satsa allt i skolan o verkligen få dom betyg jag behöver:), bra tänkt enligt mig(A), hehe,
Imorn ska ja möta cami efter skolan ska hem till henne ooo fixiis mig, yesyes, sen ska vii ut!:´D, mööta amanda senare också, åååh, så kul:), längtar,läängtar, gröna lund på lördag som sagt, ooch jaa, så kul det kmr bli!,  ska tvinga alla att åka fritt fall med mig!, ingen vågar, men alla har lovat, så Ja, dom ska åka, hehe, själv så e jag livrädd för den, gråter alltid när jag inte ens är halvvägs, blir nervös och får hjärtklappning, ångrar mig, vill inte längre, men hehe, vill åka en gång till efter, och, efter, och efter, känner samma sak varje gång, men åker ändå, hehe, de e kul o skrämma upp sig lite ibland;), fest efteråt, rooliigt,rooliiigt!,
IDAG, så har jag iaf vart i skolan, somnade åtta igår?!:O, jag vet heelt sjukt, somnade framför tv, vaknade till vid elva, kollade på tv tills tolv medans jag lååg i min otroligt sköna säng o somnade igen!, vaknade kvart över sju, och kom försent till skolan!, hehe, fiick verkligen en skönhetsömn, tänk så  många timmar jag sov(A), hehe,
Kom iaf hem sen, (efterskolan), somnade i soffa igen..., men vaknade efter en timme, gick o tog en promendad samtidigt som jag köpte en geisha och någt annat i VI, efteråt kom jag hit igen, alltså till  datorn, ska nu kolla på film, den har redan börjat och papiii väntar, så, jaa, som ni ser, måste jag skynda mig så ja inte missar början (A),
Skriver lite senare ett godnatt inlägg:´D


pussar,kattiii



I smiled enough,I flirted enough, I posed enough, Got freaky enough
Took pictures enough,Conversated enough, I sipped enough
I got enough.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0