festnatt..

HELLU...,känns som om det var hundra år sen jag skrev något i bloggen, hehe, anledningen till att jag inte har bloggat e för att jag blandannat inte hunnit, inte heller orkat...,Iaf, min helg, har vart...sådär, hehe,rätt så livfull, rolig ändå:)..

Fredags
Va jag i norsborg, träffade claudia,mellii,loollo,sofiiie,jeanette,och camii, Alla gick hem efter ett tag, alla utom jag,lollo o cams, hehe, stannade en liten stund o träffa på några(?). yesyes.. kom hem vid tolv, halvett, somnade hur snabbt som helst..
Lördags
Woow, lördags..igår, fest hos meliii, träffade ett par sköna människor, kul va de iaf, alla gick hem runt tre ungefär, fast jag,claudia,adde,gabby o en till kille?, stannade oo sov hos meliiiiii, sov,osov, somnade rätt så sent, sov i vardagsrummet med adde o gabby, haha, heeeeeeeeeelt seeeg, blev man iaf..trött som fan(A)
Söndags
Vaknades, eller, aa.. iaf, gick upp åtta på morronen ungefär, MHM!, sov ingentiiing inatt..helt död,seg,trött,allt möjligt, kom hem vid niiioo... dushade en snabbis, oo somnade sen på tre sekuunder, hur sköönt som helst, har legat oo degat i min sköna säng hela dagen. observera, HELA DAGEN! har inte rört mig, förutom när dom tvingade upp mig för o äta, o nu, för blogginlägget, men ,men, klockan e elva nu såå... ... iaf, seg?!, Jaa verkligen..
Ska fortsetta dega, ,skola imorn, hoppas ja somnar snart så ja går upp tidigt, ush, hatar måndagar....

SweetDreams iaf..


pussar,kattiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0