för känslig...?


It's a good thing tears never show in the pouring rain
As if a good thing ever could make up for all the pain
There'll be no last chance to promise to never mess it up again
Just the sweet pain of watching your back as you walk away
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said
It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel
like I'm falling apart inside
But you never were, and you never will be mine.



Kollade precis klart på filmen, jag dog, grät i ungefär tusen scener, hehe:$, Har märkt att jag blivit såå känslig nuförtiden, lite för mycket kanske, Jag tror nog, att efter att man vart ensam en så pass lång tid, och börjar känna att det är dags nu, de e nu jag vill ha någon, det är nu jag vill vara med någon som kan hålla om mig, hårt,hårt, o aldrig släppa taget, det är då, det kommer att ta längre tid för en att hitta just den personen, och eftersom att jag är så himla inställd på det, kommer det ta åratal innan jag kan få dela med mig av mitt liv med någon, det är då man blir extra känslig och känner sig mer ensam än aldrig förr, när man märker att det aldrig funkar med någon alls, och man bara hoppas, hoppas att det kommer någon som kan fylla all den där tomhet du har innom dig, och som gör, att du känner dig hel o lycklig för första gången på länge, Oh guuush, vaad jag läängtar....
Måååste tyvär avbryta mitt skrivande, fööör en förhoppningsvis, låång ooch djup sömn, vilket det säkert inte kommer att bli, då klockan redan är halv ett och jag ska upp halv sju imorn , ushush... ska som sagt gå o lägga mig nu, men skriver helt säkert imorn :), SweeetDreems,!§

pussar, kattiii



-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0