min helg...



WOOW, haha, har inte bloggat på hundra år!, sen i torsdags, onsdags?, någonstans då iaf, anledningen till att jag inte gjort det är för att jag helt enkelt inte pallat med att vara vid datan, börjar bli konstigt nog, välldigt trött på o sitta instängd i ett rum o knappa på en mass knappar samtidigt som jag stirrar inn i en skärm, haha, ush.. Inte alls som förut, kommer ihhåg att jag kunnde sitta flera timmar framför datan o aldrig bli trött... nu blir jag bara seg, mår illa, ser suddigt o allt that shiiit, så, jaa.. som ni märker så blir det mindre bloggande nu framöver en tid, men det går över.. snart sitter jag tjugofyra timmar om dygnet framför datan igen, nej, jag skojja.. Hell no..

Berättar lite kort om heelgen en snabbis innan jag gåår o lägger mig:)

Fredag
fredags?, Hmm, vad gjorde jag i fredags?...*tänker*,  FEST!(I), haha, juste:).. va på fest i storvreten hos christian (?)(:$), han fyllde nämligen sexton bast!, yesyes..Hade det sjuuukt trevligt, med massor av skööna människor, hade faktiskt hur kul som helst:D.. JOO!, och innan det, så tr'ffade jag melli, claudia och sofie ii hööjden, haha, vii spprang sönder oss upp och ner här i alby,  haha, sprang till bussen oså plöstliigt häänder ddet een greeej o alla bara dog av garv.. skrattade så mkt att jag nästan kissade på mig. ahahhahaha<3.. alltid så kul med er tjejer.. längtar sååå tills nästa helg<3..
Kom iaf hem viid tre någonstans?, yeees! såå kul var det:)...

Lördags
HMM... igår?, igåååår var det en knasiig dag, jaa iaf i början.. träffade diana vid tio i bussen i tumba mot hallunda centrum... skulle gå av i alby för o köpa dricka.. åkte sedan en bit tillbaks mot tumba ända tills cami o lollo smsa o sa att vi skulle åka till hallunda.., vi gick då av i kvarnhag för o ta bussen tillbaks.. när vi sen märkte att bussen inte skulle komma förens en halvtimme.. så börjar vi springa ända från kvarnhag till alby centrum, ja, jag vet. vi e sjuka:O!, påvägen hände iaf det som INTE fick hända.. jag tappade en HEL, observera en HEL, vodka flaska på marken oo jaa blev så deppig o sur oo ush, vad hemskt.. tappade i stortsett två hundra kr i papperskorgen...ville bara skjuta mig själv men iaf..
kmr fram gjorde inte så mkt, träffade Lollo, cams,melli o nettan..
efter ett tag åkte Diana, lollo o cami hem.. jag, melli o nettan stannade i alby.. höjden.. träffade på ninwe o jennifer..
Det gick förbi ett par fulla gubbar som gav oss en whisky flaska med lite mindre en hälften kvar.. :D,haha..
Emm.. sen så åkte mellii o nettan hem, så jag ninwe o jennifer träffade Wiillly, vi åkte sedan till hallunda igen o gick till maakkiiis.. Va där till runt två, då ninwe o jenni fick för sig att dom ville sova hemmos mig.. självklart så sa jag inte nej, lite sällskap skadar väl inte?!, haha<3,  Vi gick iaf, från makkis ända upp till alby, sa hej då till Wiilly o gick sedan hem till mig:), hade det rätt så mysiigt.. ganska chill sådär.. haha.. somnade runt fyra, fem nånstans..:)

Söndag, idag
Vaknade som sagt upp med ninwe o jenni brevid mig, mysigtmysiigt.. gjorde en goood frukost tsm med the girls.. gick sedan ut.. haha, åkte till hallunda hem till en kompis till ninwe som skulle, eller, aa.. fixade hennes ögonbryn blev skiit fina:)., hon fixade också jennis:).. haha, jennifer blev iaf tvungen o gåhem efter det, så jag o ninwe gick hem till henne en stund.. vi pratade lite om småsaker osv.. treevliigttreevligt.. gick hem till petra i fittja(?), sen, oo efteråt, så skulle jag o ninwe åka tillbaks till alby, träffade på ronja o penda vid spärrarna, så dom stannade med oss... ist, för o ta tunnelbanan gick vi ner till ängen i fittja, träffade, josef och the company som tydligen satt o drack haha,   hade det faktiskt rätt så kul med tjejjorna idag.. :), hahha, ronja.. ditt garv, jag älskar det:)<3. haha:D...
Kooom precis hem, eller för en stund sen faktiskt.. det är sent!, och jag måste sova.. börjar nio imorn, men ska gå vid tjugo över tio till nästa lektion eftersom att det är profil första timmen, o ja orkar verkligen inte stiga upp mkt tidigare för o spela badminton eller ngt sånt som inte ens är med i betygen (A), ahha, måste sparamin kraft till att vara pigg o glad till dom mkt "viktigare" lektionerna:). haha<3..
iaf.. ska sova, fast innan det, ska jag göra i ordning en stoor kopp med varm choklad och en bulle, hihi*
SweetDreams!

Pussar,kattiii

PS. haha, känner mig såå trött.. skrattade mig igenom hela inlägget, haha vet inte ens varför, känner hur mina ögon bara stänger sig. hahahah,e typ otroligt flummig av trötthet, neeej, guuush, nu ska jag sova, godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0