miss independet

Ooh its something about just something about the way she moves,I cant figure it out, there's something about her,
Say ooh theres something about,Kinda women that want you but dont need you,Hey, i cant figure it out, there's something about her,Cuz she walk like a boss, talk like a boss,Manicured nails, just set the pedicure off
She's fly effortlessly,Cuz she move like a boss, do what a boss so, she got me thinking about getting involved
thats the kinda girl i need,She got her own thing,Thats why i love her,Miss independent
Won't you come and spend a little time,She got her own thing,That's why i love her,Miss independent,Ooh the way you shine,Miss independent,
Hey yeh yeh, yeh yeh, yeh yehhh mmm,Ooh there's something about kinda woman that can do it for herself, I look at her and it makes me proud, there's something about her,there something ooh so sexy about the kinda woman that dont even need my help,She says she got it, she got it, no doubt, there's something about her,Cuz she work like a boss, play like a boss,Car and a crib, she about to pay em both off
And her bills are paid on time,She made for a boss, Solely a boss,Anything less, she telling em to get lost,Thats the girl that on my mind
She got her own thing,That's why i love her,Miss independent,Wont you come and spend a little time,She got her own thing,Thats why i love her,Miss independent, ooh the way you shine,tMiss independent
Her favorite thing, is to say dont worry i got it And everything she got, best believe she bought it,She gon' steal my heart, aint no doubt about it,, Girl your everything i need, said your everything i need, She got her own thing
Thats why i love her, Miss independent, Wont you come and spend a little time, She got her own thing, Thats why i love her, Miss independent, Ooh the way you shine, Miss independent, Thats why i love her...

cause i´m in love whit this song...

ps, börjar känna mig så ensam, visst, mina vänner, dom e bäst!, men, de finns ändå en tomhet?, något som fattas.. bliir så deppig när jag ser på kärleksfilmer eller tiillochmed bara hör lååtar som får en o gråta.. ush, kärlek?, är det verkligen när man känner något man Can't deny when the eagles fly over mountain high, isf, hur länge till ska jag behöva vänta tills ja kan få känna så igen?det har gått över ett år nu...oo guush vaad jjag längtar...




,idag..,idag,idag,idag?.. det blev lite konstigt, på morronen sådär...hm, hände en liten sak, de gjorde iaf att jag gick tidigare ifrån skolan, hehe:$, gick o mötte melli ist, åkte en snabbis till hennes skola i huddinge, efter det, gick vi till ett annat gymnasium i huddinge, huddinge gymnasium, hehe, o efter det, åkte vi till Jhon bauer ( stavas de så?) , .. sååg iaf, många personer jag inte ens viste gick där, de va lite skojj sådär, själv har jag planerat o också börja där, fast nästa år:), kulkul:).., efter det åkte vi ända bort till naaacka gymnasium som ligger som ni själva säkert fattar, i nacka, haha, anledningen till att vi åkte ända dit bort va för att vi skulle träffa claudia:d, vi kom dit ungefär vid tolv, ett någongång.. satt där o rulla tummarna ända till halv fyra!, JAA, vi satt i varsin stol i ca tre timmar, knas kalas... ingen av oss hade heller pengar, o vi va hur hungriga som helst, så det va ju inte heller så kul precis.. trodde jag skulle dö av hunger just dom timmarna, åt inte ens frukost"., hehe, tillslut så kom claudiiis, oo guush, såå glad jag blev:), nettan kom också!, vii gick iaf hem till claudiiia en stund, öppnade kylen så fort vi kom dit:$, vaaa hur trött  som helst också!, höll på o somna flera gånger faktiskt.. haha, vi satt i hennes köök oo babblade en stund, sen gick vi till hennes rum o så, ganska så chill faktiskt... åkte hem sen, runt sju kanske?,
har precis kollat klart på efterlyst, o dushat, fönade också nyss håååret, det e inte så bra oo lägga sig med blött hår har jag hört.. hehe:$, gjorde precis min goooda speciiiella varma choklad, har även lite vanlig choklad, marabou (?)brevid,
Goott,goott!!!, :$
ska sova nu,.. måste sova nu, imorn , MÅSTE jag till skolan också!, får inte missa mer, nej, verkligen inte..
slutar ett.. så, dee ee inte så lång dag heller precis, rätt så chill...:), ska åka in till stan efter skolan iaf, med diana!, måste köpa en grej på makeup store, o lägga undan lite grejjsimojs om jag hittar till på fredag! :), hehe..
Sov så gott nu allihoppa.. :$, nattiii,nattii <3


pussar,kattiii


Postat av: Andra

i can be your man babi

2008-09-27 @ 16:55:58
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: Kathiii

beacause you know that I love you honey...

2008-09-28 @ 14:55:03
URL: http://kathiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

john bauer stavar man åssna :D

2008-09-28 @ 21:09:02
Postat av: Kathiii

haha :$, jag visste att jag stavade fel, just därför frågade jag omd e va rätt:$<3

2008-09-28 @ 22:08:59
URL: http://kathiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0