Plugghäst...

Idag, har jag inte gått till skolan, hade ändå ganska så slappa lektioner, stannade ist hemma o pluggade på So, har prov imorron, o kan inte ngt alls nästan..HMM.. imorn ska jag träffa amanda:), hon ska följa med mig till skärholmen, måste köpa en grej i make up store, yesyes, inför helgen, har jag inga planer än, men får hoppas att jag träffar tjejerna, o sen fest:), hur kul som helst!, hoppas bara de blir ngt:)!, ska vara med Diana också, läänge seen jag va med henne efter skolan, har saknat henne hur mkt som helst, (menar, under fritiden,går i samma klass o allt, men efter skolan) ,
Hoppas också det ska kunna gå:),  Nu, ska jag fortsätta att plugga, kolla lite på tv, äta mig tjock(A), ooch bara slappa... hehe, tröög dag´, yesyes...
skriver säkert lite senare:)..

pussar,kattiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0