Rykten?!..

GUUUSH!, kan fortfarande inte förstå mig på vissa människor, hur dom fungerar, eller tänker, Nu för tiden måste man tänka på sitt rykte vart man än går,varför?!, joo, för att annars kan hela världen få fel  uppfattning om en, tex.vem du är eller hur du e som person, det e sjuukt hur man måste tänka på allt man säger, allt man gör, Visst vissa säger att dom inte bryr sig om vad folk tycker eller tänker om en, BULLSHIIT, innerst inne så bryr man sig faktiskt, och även om man inte vill erkänna så kan man tillochmed bliii hur sårad soom helst, vilket kan leda till att man skadar sig själv. Många utav dom jag känner eller som är bekanta för mig, blir kallade en massa saker, tex "orree", något vi tjejer lätt kan bli kallade för idag, Orre är ett nyare ord för hora, för dom som inte visste, hora är då, när man genom att utföra sexuella handlingar får betalt, "man säljer sig",med andra ord, iaf, många blir kallade för ja, orre, om dom tex strulat, observera STRULAT, inget annat, med nån kille. medans killar kan ha haft sex med tio tjejer i rad, men istället för att hamna i nån situation där dom blir kallade för en massa saker, så får dom mer status, meen snääälla?!,
IAF, vissa har rykten överallt, men det som folk egentligen tror om en, kan vara heelt feeel!, 

Jag har tex fåått höra att folk har snackat om mig... dom säger att jag har vart med han o han o han,men egentligen så har jag ingen som helst aning om vem personen e, har inte pratat eller ens sett den... som sagt det är sjuuukt hur folk njuter utav att hitta på o sprida rykten om en till alla?
Jag har vart med två personer som är här ifrån det senaste året, två personer på mer en ett år?, men dom säger ändå att dom har sett mig med massor! MEEN SNÄLLA, väx upp människa,
Jag har också blivit kallad orree?, men shiiiit, söök upp ordet hora i ordboken, jag är fortfarande OSKULD,och nej jag skömms inte, men får ändå höra att jag haft sex med den och den , meeen GUUUSSH, HELL NOO,
Sooom sagt. inte för att jag tar åt mig av sådana saker som jag vet inte är sant och blablabla, men jag blir ändå sårad på något sett.., hur kan folk ens njuta utav att gå runt o hitta på en massa?!, det äär sjuukt... ",


Men iaf, ush, hatar sånt där, blir äcklad, måste SPY!
                                haha...




Ärr hur trött som helst, hungrig?,JA, men nej, får inte äta efter klockan sju, haha..Satt o fundera tidigare idag på att jag kanske ska börja springa en runda innan skolan, stiiga upp viid sex, spriinga till ciirka halv sjuu.dusha, äta fruktost, fixa mig, o sedan ge mig av till skolan!, men ärliiiigt?!!, hur bra är inte det?, Ska iaf försöka börja med det, om någon vecka(A) hahha, kanske efter höstlovet.. HMM.. haha, vill fåå fast mage till sommaren:), jag e inte tjock, jag vet.. men lite träning skadar väl inte?!, ska ta pearcing i naveln någongång i december, yes,yes.., längtar, sen så blir det inga fler, räcker med en i tungan också, vilket jag redan har... haha!, GUUUSH, jag , orkar inte skriva mer, känner mig tröött ooch seeeg. ska ta en dush nu.., sen ska jag sova..  yesyes.. måste upp tidiigt imorn , o JAA, jag ska komma itid..

SweeetDreams iaf...

pussar, kattiiii

Postat av: Nicole

Skit i alla rykten honey, huvudsaken är vad du tycker om dig själv.

2008-09-17 @ 21:00:37
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Kathiii

Självklart ska man skita i alla rykten mer när man vet att det inte stämmer, man blir ändå trött på en massa falskhet vilket stör mig hur mycket som helst..



puss.

2008-09-18 @ 14:20:02
URL: http://kathiiis.blogg.se/
Postat av: silly

skitsnack suger, emn man snackar bara om folk man avundas :)

2008-09-18 @ 14:30:21
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: nicolee. de chile :P

hay tradusii un poko xd wjakjak xd ! oie wna no peskii . si es lo qe creo :) ^^ te amo (L) shao y conectate .. tengo tantas cosas qe contarte :'(

2008-09-21 @ 06:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0