Så mycket hat...

Kan fortfarande inte förstå hur vissa männikor kan överreagera på ett såå onödigt sett.
SKAM ?, men snälla människa,Du är inte så fucking oskyldig som du tror att du är heller, tänk på att det är DU som förstör för dig själv, bara du, och ingen annan, lär dig hantera vissa saker, stunder, m.m på ett mer avslappnat sett, det hjälper inte att skrika,eller ööver huvudtaget ta ut all din ilska på personer som enligt dig förstör saker o ting i ditt liv, för det är inte jag o inte dom som gör det, som sagt, det är DU själv, slå igen dörrar, skrik på kudden, hoppa i sängen, gör vad fan du vill, men tro ALDRIG att du är  någon som kan komma o försöka sänka någon annans stolthet, Du e så självisk, egostisk, självupptagen, Det är du som äcklar mig, Det är jag som egentligen borde hatar dig,och det är du som faktiskt leker ängel.

OHH!, vad irriterad jag blir på vissa människor, ushush, orkar iaf inte lägga ner mer energi på att tjafsa eller bråka om något som redan vart, något förflutet, Jag RADERAR alla stunder, minnen(?), allt,allt,allt som har med dig o göra, jag önskar att det fanns en tidsmaskin som tog tillbaka mig i tiden, skulle göra om allt från första stunden tsmns med dig, ush, jag blir äcklad, kan inte fortsätta prata om det, du får mig att må illa, OH, radeerar dig totalt just nu, ja just dig, min så kallad, föredetta vän.



Skaaa en snabbis till skärholme med Cams, iigeeen... hehe, , ska köpa en jacka jag såg igår, hooppas bara att den inte är slut,  va i skolan idag, försov mig, vaknade sju o trettiofem, missade alltså min buss, klädde på mig så snabbt jag kunnde o sprang iväg för att ta nästa, han med den som går fem i, så snabb jag kan vara ibland. hehe, efter en dramatisk morgon,märkte jag att det börjat en ny MATTANT i skolan, kille, en ung kille, :O, hehe, woow, Summer dog av garv när jaaag med undrande ögon kollade omkring, roligt,roligt, hehe, gick sedan och åt KEBAB med andra och nicole, eftersom att det va fisk i skolan, hatar fisk, ushush... hehe, gick efteråt till idrotten , det va ganska så kul under den lektionen idag,  det visade sig att jag ändå har en gömd talang när det gäller fotboll, är verkligen stolt över det:D,hehe,  Dushade håret för första och sista gången i mitt liv i vårat äckliga o smutsiga omlädningsrums dush, kännde att jag behövde det efter min Come back ii idrotten,  känns så mkt mer uppfriskande när man sätter upp en tofs med blött håår, känns så frääsht, hehe, 
Iaf, måååste skynda mig nu, springa antar jag, ska iväg, som sagt till skäris, skriver lite senare.

pussar, kattiii

Postat av: ÄÄÄÄNooNyyyMmmm

lek inte ängel, alla vet att du e falsk

2008-09-02 @ 20:12:04
Postat av: Kathiiiy

Men herreguud, kan inte radera mig eller vadå?:), gör det, för de e precis vad jag gjort :)

2008-09-03 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0