Shooho...

Idag, har jag vart i skolan, bleeeev OTROLIGT GLAD! hehe, men jaa!, det e så att ii söndag va jag i tumba, mötte upp amanda o carol, vi skulle efteråt åka in till stan o träffa ngra, men det bev ändrade planer när jag väl kom fram till tumba centrum då jag märkte att jag tappat mitt busskort, fick genast panik och ville bara försvinna, allt blev upp och ner den dagen var min OTURSDAG, helt enkelt, hoppas och ber att det inte ska hända mig igen för det va inte kul... iaf, tröst åt istället på mcdonalds.
idag, från ingenstans ser jag hur en buss stannar framför skolan, då katta (en lärare) tar emot ngt från chaffören, och springer sedan efter mig medans hon ropade på mig, KONSTIGT tänkte jag, blev sen överraskad med att dom hittat mitt busskort!, HELT SJUKT!, jag vet!, terminskort plus var det också, och shiiiiiet, ni anar inte hur glad ooo nööjd jag blev sen, lyste typ upp hela dagen(A), hehe:) tackar pappa för att han skrivit mitt namn och skola bakom kortet, det va det som räddade mig, hade såklart inte berättat för min papi att jag tappade de från första början, höll på att planera hur jag skulle använda alla mina pengar till remsa o sånt, tills den helt enkelt dög upp, kännde verkligen hur turen börja vända;) HAHA, iaf, idag hade vi också skolfotografering, satt brevid nicole!, yesyes, hoppas bara att dee blev bra, fotona alltså :), Åkte sedan in till stan o träffa the guy gick på bio, åt på mcdonalds och så:), treevliigt,treevliiigt, hehe :$:),
Ska sova nu, äntligen, är helt sluut, vart en rätt så stressig dag men ändå full med gääädje:)<3
Godnatt iaf:)

pussar,kattii

Nytt mobilnr förresten!, 0700393591

Postat av: Hannah

äre så, kan förstå det :) har faktiskt aldrig sett en sådan variant förut. kan tänka mig att den är mindre 'ivägen' än vad den är för folk med vanlig tungpiercing, eftersom man kan leka mycket mer med den, så som jag har den. bara undrar, hur piercade de den? haha eftersom det är en böjd piercing-vinkel och tungan är rak? :)

2008-09-10 @ 00:24:21
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0