Skoltrött...

Anledningen till att jag inte har bloggat på två dar, nästan,är faktiskt att jag inte haft så mkt tiid, Hmm, har vart så upptagen, stressig känns det som men, varför?, det är ju inte så att jag gör värsta grejjerna om dagarna, är helt seg, trött, orkar inte mer, skolan tar så mkt tid i mitt liv, det är meningen att man ska lära sig nya saker o blabla, men, ussh,vad jobbig, jag är inte värsta pluggisen eller ngt sånt, nejdå, jag blir glad om jag bara får ett G men herregud! det är hemskt att man måste sitta hemma om dagarna o läsa igenom allt, stiga upp sju ¨på morronen, Vara i skolan tills tre, hem o plugga, efter det sova, o nästa dag exakt samma sak?!, men snälla?, vad e de för ltråååkit liiv, hehe,  NEJ!, ska skärpa mig!, måste skärpa mig! ska börja ta skolan på allvar, JA... det måste jag!, HM, fram med so-boken o dags att börja plugga!

pussar, kattiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0