Snabbis...

Hinner skriva en snabbis innan jag gåår:), femton över kmr t-banan som jag ska åka med:D, ska följa med cams en snabbis till skärholmen innan dom stänger, vet faktiskt inte vad hon skagöra där:S, Iaf,  Idag  åkte jag till skolan runt halv elva:) o kom hem halv tre typ, orkade inte stanna längre eftersom att vi ändå hade håltimme o efter det bara en halvtimmes spanska, något jag egentligen inte behöver, har ändå MVG i spanska vilket jag är väldigt stolt över:D kom hem , ooo överaskades med att papi hängt upp tv i mitt rum, så nu kan jag finely see på tv innan jag somnar:), har saknat det väldigt mkt, hehe, började där efter städa, JAA, jagg damsög, bytte lakan o fixade allt som finns i mitt rum:D, vilket har gjort att jag är hur trött som helst, känner bara att kroppen inte kommer orka med så mkt mer idag, HMMM, måste rusa nu ändå, -.- , annars missar jag min t-bana, skriver senare när ja kommit hem, fårse om ja tar några foton idag,

pussar, kattiii



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0